Msn: när den ena skriver och den andra pratar

ska ni leka?
ska du väcka honom med en kyss som törnrosas prins?
vet ju det..
han har ju håret
blir väl så om man inte ansar det på 100 år. de redigerade bara bort det i törnrosa
nej, en kvinna med medelhavspåbrå
och skäggväxt
precis!
vackra prinsessor är en definitionsfråga
Elin säger:
ska ni leka?
ska du väcka honom med en kyss som törnrosas prins?
vet ju det..
han har ju håret
blir väl så om man inte ansar det på 100 år. de redigerade bara bort det i törnrosa
nej, en kvinna med medelhavspåbrå
och skäggväxt
precis!
vackra prinsessor är en definitionsfråga

Elin säger:
hahah sa just "men du kan ju prata din mupp"
åt dig när du skrev
hm??
för att den säger nåt, typ när jag justerar volymen
alltså typ svallvågor
ååh
mina korridorare måste tro att jag är knöpp
hehee jag har inte ätit nåt förutom nötter sen igår klockan två då jag åt mackor och en kladdkaka....
en kladdkaksbit dvs
men jag har inte nåt hemma
eller knäckebröd och smör
och allbrans
USCH VAD ÄCKLIG DU ÄR
NEJ DUUUUUUU
ALLANS BYXOR
HEHEHHEHEHEHEHHHEHEHE

Kommentarer
Postat av: Julia.K

Du är lite speciell du Elin :D

2011-01-26 @ 14:25:59
Postat av: Elin

haha :D msn konversationer som urartar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback