Ms Eckerö

När det är kallt ute, när våren är på kommande, när man sitter i ett annars så trist och grått klassrum, eller om man som jag sitter i Eckerö Linjens kafeteria och innerligt hoppas på att resan ska gå snabbt. När solen lyser in och värmer, bländar, gör allt ljust och fint. När det alltid finns nån som ska dra ner persiennerna eller gnäller över att det bländar, är jobbigt och att de inte ser. HATAR det. Först klagar de på vädret och kylan och sen när det är varmt så ska de fort som fan ha bort ljuset. Mårr. Bryr mig inte om att jag inte ser tangenterna, det här är första gången på en halv evighet som det är varmt på Eckerö Linjen

Oddsen för att farbrorn som sitter bredvid mig drog ner rullgardinen till det fönstret som är precis bakom mig precis när jag publicerade inlägget???????

Kommentarer
Postat av: Julia

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback