hello hello baby

Nu är det slut på Uppsalastudier. Har bestämt mig för att hoppa av programmet och byta skola och inriktning till hösten. Etnologin är visserligen rätt intressant och rolig, för det mesta, men på sistone har jag känt att motivationen varit alldeles för långt bort för att det ska fungera. Det, och så det faktum att jag inte känner att jag vill jobba med det när jag är färdig. Det jag istället tänker göra är att läsa förskollärare på distans! Något jag ser framemot då jag kommer att kunna jobba lite samtidigt som jag studerar och ha nära till hästarna. MIN häst. Och nej, det är inte huvudorsaken till att jag vill läsa distans även om det betyder väldigt mycket.

Var förresten och provred en häst idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback