regn rastlöshet problemställning baka baka liten kaka

BLOGG SPAM
Nej, men jag är rastlös efter att ha suttit inne hela dagen. Till en början kände jag mig väldigt tillfreds med tanken då det har spöregnat hela dagen - då kan man ta det lugnt med gott samvete. Men som vanligt kommer allt ikapp en efter ett tag, det här med dagar i sängen är inget för mig i längden. Idag har jag exempelvis fått jättedåligt samvete och blivit stressad över de två inkommande veckornas skolarbete. Anledningarna:
  1. Måste hitta nån att intervjua. Tror inte jag har tillräckligt bra fantasi för att bara hitta på potentiella reaktioner och händelseförlopp. Detta betyder också att jag måste ha några vettiga frågor
  2. Måste komma på en vettig, intressant, relevant frågeställning att skriva 5-6 sidor om. Hatar att vilja skriva färdigt men ha totalt hjärnsläpp gällande ämne
Dessutom är jag grymt sugen på att baka. Baka bröd, baka kakor. Baka morotsbröd med honung och baka drömtårta. Mmmmmmmmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback