Hejsihej

Long time no see.

Vaknade av att Julia skickade ett sms angående kyrkgående. That's right. Vi ska besöka domkyrkan idag - tänkte att man borde ha varit där när man nu bor här i Uppsala.

Igår var jag på kursfest - vi drack vin och åt ost inne på kulturantropologiska institutionen(classy) och gick sen vidare till GH. Där drack jag nån öl(bästa newcastle för den som undrar)och pratade och hade det trevligt. Tills en kursare frågade om vi hade hämtat ut våra tentor. Nej, svarade vi. Okej, för det var typ sex stycken som hade blivit underkända, sa han.
Varpå jag blev jättenojig över att jag hade blivit underkänd, första tentan och allt. Så jag gick hem. MEN idag när jag vaknade och kollade mailen hade resultaten kommit och ..tadamtadam: VG! Enligt procenten var det rätt många som fått VG och det är superbra och jag är jättenöjd. Bra start på dagen så att säga!
Att solen skiner och det känns som att våren är på väg gör ju inte saken sämre direkt.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Aww, grattis gullunge. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback