Candy shop

Jag har godisstrejkarvecka. Det går förvånansvärt bra faktiskt! Det kan ha att göra med att jag verkligen är sugen på att klara det, att jag väldigt mycket vill bli bjuden på lunch av benjamin(vadet..), men det kan också lite ha att göra med att jag varje morgon äter müsli med turkisk yoghurt och honung. Stilla sötsuget sådär. Eller så har det helt enkelt att göra med att bryta en vana, tummen ur arslet liksom.
Stannar kvar i helgen i uppsala. Vad jag ska göra vettefan, min bankkonto ekar rätt så tomt och det är två veckor till studiestödet. Tur att det är en studentstad då, och att det inte är lika dyrt att hitta på saker som hemma på holmen.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Maaah, så mycket godis. Jag strejkar också! Får se hur länge det varar minsann.

Postat av: elin

fina fiskar! jag tänkte börja strejka och sen försöka hålla det nere på en "normal" nivå..:P man är ju så bra på att unna sig lite när man pluggar....

2010-03-19 @ 14:30:09
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback