Tupp gal över drunknad

IRONI förresten! Vad är oddsen att vi har en hel bunt böcker av Bengt Af Klintberg på litteraturlistan, men att den enda bok jag äger självfallet inte är med? fräckt

 

Ursäkta eventuell taskig svenska. Skyller på värsta bakfyllan på länge, vill säga på pubrundan igår. Klarade åtta nationer(till sista alltså). Säger bara det alltså, det är sällan jag blir liggandes i sängen längre än till två dagen efter. Ofta blir jag irriterad på personer som är bakis och inte kan göra något - det är trots allt självförvållat. Men idag fick det vara, är det nollning så är det. Nu snurrade det när jag låg ner! Annars brukar det vara så att det är lugnt så länge man ligger ner och så snurrar det sen när man reser sig.. sen kan ju yrseln ha att göra med att jag bara käkat en halv påse jordnötsringar på hela dagen och inget sen klockan fyra igår(onsdag då), och att jag hade halva säsong 2 av True Blood kvar=anledning att stanna i sängen.

 

Åker till Ålandet imorgon, om telefonen inte dör inatt och väckarklockan med den. Måste dels hämta laddare och så tänkte jag passa på att rida lite då jag antagligen inte kommer att åka över nästa helg och helgen efter det åker jag till London.

PUSSHEJ LEVERPASTEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback