måndag. 23:52

Ååh, det är så jäkla upp och ner och hit och dit. Det bara vänder sig i magen för tillfället(även om lite nog har att göra med tanken på föregående natts spyor av rosellas köttbullstallrik/salladsbord). Försöker tillrättavisa både magen och huvudet Att det hjälper inte att hålla på som ni gör, men de vill inte alltid lyssna. Den här tiden på dygnet är värst.

Jag flyttar till Uppsala på söndag. En ny start i kära fina Uppsala. Det ska bli galet fint att åka tillbaka, även om jag i princip inte känner någon och en massa saker är rätt oklara - hur länge får jag bo kvar på Torsgatan 5B; en månad? Två? Vart ska jag ta vägen sen? Kommer jag få nycklarna av Matias tills på söndag? Hur ska jag få dit cykeln("Ärtan")? Kommer jag att få studiestöd och bostadsbidrag i tid?När ska jag lösa in studielånet? Är min lappis stendöd eller kan olov fixa den?

Men. Fint att läsa om tomtar och sagor och troll.

Ja alltså. En massa dravel och så, en jäkla tur att jag snittar typ tre läsare eller så. Så ingen behöver ödsla tid liksom.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Allt löser sig nog. Pusisnusis :*

2010-08-17 @ 20:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback