inlåst

jag lyckades låsa in pappas enda bilnyckel i hans bil ikväll. smidigt, jag vet. dessutom låste jag även in min mobil, vilket innebar att jag inte kunde ringa någon och be om hjälp. i vanliga fall brukar benjamin glänsa med sina inbrottskunskaper, men ikväll är han och andré ute på andrés stuga för fiske, bastu och övernattning. bara för att.

efter att ha försökt i 45 minuter utan att ha lyckats konstaterade jag att inbrott i bilar förmodligen inte är det jag ska satsa på i framtiden. jag styrde istället kosan mot esso, där tony frågade varför jag såg så full i fan ut. förklarade läget, och vips hade jag en inbrottstjuv till min hjälp. han var inte på jobb som tur var. det tog väl tio minuter max, och sen var bilen uppe. fina fiskar det där! bra att ha jobbat på en mack säger jag bara.

planen för kvällen var ursprungligen att städa, men det försvann lika hastigt som jag upptäckte att jag låst in nycklarna. tänkte istället "fira" med lite chips, television i bakgrund och vampyrbok. men så upptäckte jag till mitt förtret att benjamin hade käkat upp chipsen. eller tagit dem med sig, vem vet. det suger, för jag är dödligt sugen på något gott(alltid!).

puss och hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

Det värsta som finns är när man vet att man har nåt gott hemma, och man längtar till att äta det jättemycket, och så kommer man hem OCH SÅ HAR NÅN ANNAN ÄTIT DET



då vill man ju dö

Postat av: Julia

Det värsta som finns är när man vet att man har nåt gott hemma, och man längtar till att äta det jättemycket, och så kommer man hem OCH SÅ HAR NÅN ANNAN ÄTIT DET



då vill man ju dö

2009-09-23 @ 21:08:07
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: elin

PRECIS SÅ ÄR DET! fy fan

2009-09-23 @ 21:26:54
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Hanne

WAY GAY. Jag vill också ha chips. Mums.

2009-09-24 @ 09:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback