i can dream the rest away

jag är superpeppad över att börja plugga i vår. från och med i morgon kan man börja söka, och för en gång skull är jag nästan helt säker på vilka program och kurser jag vill gå. det blir en kurs i socialantropologi på uppsala universitet och självklart kulturvetarlinjen i stockholm samt ett par kurser i kulturantropologi. dessutom tror jag att jag ska söka programmet i kulturentrepenörskap i uppsala. i så fall blir inriktningen etnologi.

ikväll ska jag fara till stallet för att rida och så ska phoenix tappsko slås på.
och i morse joggade jag i 45 minuter! hör på den ni.

mumrik har förövrigt konstaterat att han kan hoppa upp på diskbänken.sedan igår har det hittills resulterat i ett krossat glas och en trasig tallrik. damn you, mini-kök. så vi tog bort sovrumsdörren och satte den i dörrhålet till köket i stället. egentligen tog vi dock bort dörren av den enkla orsaken att bäddsoffan vi skulle ha som säng inte gick in utan lite sönderskruvande, borttagande och milt våld.


såhär tycker benjamin om att vara förkyld

Kommentarer
Postat av: Julia

..och om att du flyttar I bet



JIIIIHAAA UPPSALA !

Postat av: elin

Haha, ja. jo, fast det är jag hatar när man måste prioritera utbildningar, typ med kurserna och så:(

2009-09-15 @ 20:28:38
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback