en liten lista

idag har jag
  • stigit upp  vid nio(ok inte så jäkla ovanligt)
  • gått till banken, öppnat nytt konto - nu ska det sparas!
  • pratat med resebyrån jag fick presentkort på i studentpresent - irlandsresa i oktober planeras
  • fikat
  • mejlat angående att jag vill ha mitt namn uppsatt på vikarielista
  • fått samtal från morbror bosse. ska jobba på rosella lördag-söndag(plocka disk of course)
  • ringt stig och sagt att jag inte jobbar indigo den här helgen men alla övriga i september
jag ska
  • äta lunch
  • diska
  • äta middag hos benjamins mamma
  • rida(hoppas det inte regnar mera så jag kanske kan rida dressyr ändå på åkern)
  • läsa. vill bli klar med sista boken i stieg larsson-trilogin nu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Varför skall du inte jobba i helgen i vart fall?

Postat av: elin

för att jag tänkte såhär va: omväxling förnöjer! är på rosella istället.

2009-09-02 @ 19:59:11
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHAHAHHAHAHAH världens bästa reklam

2009-09-02 @ 21:09:09
URL: http://juliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback