i wanna hurry home to you

har just kommit hem från en joggingtur. mina ben var förvånansvärt lätta idag och jag orkade springa snabbt, snabbt. nu sitter jag här, jag och katten på samma stol. känner mig glad, men med ett uns av melankoli - den där som kommer över en på hösten lite titt som tätt. som gör att man blir gråtmild och lite ledsen av olika anledningar(till exempel som att de spelade Bridge over troubled water för att fira Paul Simons 68-års dag).

idag kom min bok i Religionshistoria av Nils G Holm som jag beställde när jag gick en kurs i religionsvetenskap - död och begravning i världens stora religioner- i september. boken är knallrosa. så nu är det bara att sätta igång och skriva på uppgifterna som ska vara inlämnade sista oktober.det känns betydligt mer lockande nu när jag inte enbart har papper att ta information av. böcker är bättre. tjockare. finare.

Kommentarer
Postat av: Julia

Julia J loves this

Postat av: Hanne

Kvinna! Säg att du super med mig när jag kommer hem den 6 November! Ida och Laura har någon fördömd pakt på gång, vilket innebär att de inte tänker tää med mig på min födelsedag. SUCKS!

2009-10-18 @ 10:49:44
Postat av: elin

haha! du fyller ju tjugo för fan, of course my horse:DDD

2009-10-18 @ 21:31:13
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback