oh had it been another day I might have looked the other way

idag är jag uppe med tuppen. eller var. tuppen steg väl upp för längesen, och jag för ungefär en timme sedan.OCH jag var inte ett dugg trött! prima skinka, som hannele skulle ha sagt.
dricker kaffe, med filt halsduk tofflor. det är rätt mysigt, bara katten som sitter på högtalaren och stirrar på mig.
behöver jobb men är rätt nöjd ändå, är superduperpepp på att börja plugga med allt vad det innebär(ny stad, nya människor, roligt ämne, möjligheter till utlandsstudier, möjligheter till allt möjligt) och det känns som om det är allt för långt bort just nu men ändå väldigt nära - bara antagningsbeskeden kommer snart! vill inte flytta från benjamin och mumrik dock.
tycker det kan sluta regna dessutom

Kommentarer
Postat av: Julia

hehe är det jag som tagit bilden ? Ser fram emot att du flyttar till uppsala !

Postat av: elin

hehe JO, det är det:D i lilla plå!

vad bra, jag med!

2009-11-16 @ 14:24:39
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback