hot stuff

trött idag. kom hem från indigo vid fyra, kunde inte somna. somnade - vaknade klockan sex av att benjamin kom hem. låg vaken. låg vaken. störde mig på katten som hade fnatt. benjamin blev(med all rätt) grinig och lade sig på soffan. kom tillbaka. somnade vid åtta.
vaknade halvelva, stallet.
farsdagskaffe, farsdagsmiddag väntar.

i fredags däremot var det riktigt skoj. hannele var hemma så vi förfestade hos oss och sen var det krogen och arken som gällde. för första gången på länge var det riktigt roligt på arken, vi dansade i princip bara. strumpfotadans blev det för min del efter att ha gått stått dansat i högklackat ett par timmar.



just ja. en liten länk.(i think you're gonna like this...)
http://www.string-emil.de/

Kommentarer
Postat av: Hanne

Herregud så mycket vi dansade, jag säger då det. Men roligt var det. Fick för den delen ett elakt meddelande på fejjan av en viss person med ett namn som börjar på E. Haha, så omoget att jag inte ens tänker nämna vad han sade.

2009-11-08 @ 16:11:33
Postat av: e.

2009-11-08 @ 22:54:03
Postat av: elin

äh, ingen idé att slösa energi på idioter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback