FU!

en cyklistjävel visade fingret åt mig nyss när jag körde mamma till jobbet. hon kom i rasande fart över övergångsstället och hade inga reflexer eller något på sig, så hon syntes inte. hon ska dessutom egentligen hoppa av cykeln och gå över övergångsstället(även om ingen det egentligen...). MEN hon är mogen nog att cykla över, bli arg och visa fingret. till på köpet såg hon ut att vara kring trettio.plus att jag faktiskt stannade.
nu ska jag lägga mig och sova en liten stund till. somnade först vid tre och steg upp halvåtta så en liten snooze sitter  nog fint. är inte lika pigg och hurtig som igår, men vad kan man kräva..

Kommentarer
Postat av: Julia

vilket jävla as

Postat av: Hanne

Jävla cyklistjäääävel.

2009-11-21 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback