a day in the life

sitter och käkar tortellini, har vaniljljus på och lyssnar på beatles. är lite trött - kom i säng vid halv sex och så vaknade jag vid halv elva och kunde inte somna om(det var ljust ute..). orkade inte stiga upp direkt dock utan låg i sängen med katten på magen och drog mig en stund. red phoenix. handlade kattmat och kaffe.
nu ska jag ha tråkigt för mig själv med salta fiskar och choklad. kanske film. benjamin har varit på påls sen igår på dagen så honom har jag typ sett två timmar på de tre senaste dagarna. om man bortser från natten mellan fredag och lördag då.



Kommentarer
Postat av: Hanne

Men det är väl skönt med lite distans :D Tortellin skulle inte sitta helt fel. Jag äter knappt kolhydrater längre. Kanske man skulle laga lasagne någon dag.

2009-11-22 @ 17:44:48
Postat av: elin

haha jo, det gör inte mig så mycket. tänkte mest fylla ut lite rader utan någon vettig mening.

tortellinis är mycket underskattade! man kan göra massor med dem om man orkar. annars så är de i alla fall inte bara pasta. hade glömt bort dem helt och hållet tills idag när jag såg att mamma handlade det!

Postat av: elin

mm, lasagne förresten. satan det är gott

2009-11-22 @ 18:06:08
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Hanne

Åh I know. Sååå otroligt gott, med feting mycket ost on top, liksom. Sojakross passar dessutom ypperligt till fyllningen. Knappt så man känner någon skillnad på den och kött.

2009-11-22 @ 19:42:23
Postat av: elin

det har jag inte prövat! men jag litar på dig. quornfärs borde också funka.

2009-11-22 @ 21:11:23
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Hanne

Det tror jag absolut. Visste du att Finland inte har quorn? Det finns bara på Åland. Det är helt miffat. Jag hade planer på att roffa med mig ett par påsar från Kantarellen, men det blev inte av.

2009-11-23 @ 15:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback