friday i'm in love

hannele och jag sitter i en ful grön lädersoffa(som är  benjamins, men som ska bytas ut så småningom) och har det party party.   övriga deltagare är rasmus och andré. och självfallet benjamin, för det är ju honom jag bor med. vi dricker öl och en massa fidel castro och vodka rushian för nu får benjamin köpa starksprit. dessutom lyssnar vi(eller jag åtminstone) på käre bob. varje vår eller sommar får jag ett anfall och vill inte lyssna på något annat än bob dylan. en period så att säga. och en jävligt fin en. jag älskar dylan. särskilt kring 1964-1968.sen började han bli lite för religiös. eller kom ut ut sin folkrock period för mycket och blev lite för mycket gubbrock. fast det beror ju på såklart..

hannele säger att vi är påväg ut och att vi ska ha det jätterajtans. självfallet ska vi ha det jätterajtans.
jag saknar tangenten "j" och är jättekissnödig.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Julia

naw gullis att du saknar mig

Postat av: Hanne

Men Elin, vi har suttit i en ful grön lädersoffa i flera veckor nuuuu. Update. :') Och så ska vi fika snart också!

2009-07-15 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback