söndag

jag har just varit inne på facebook för typ andra gången den här månaden. intressant, sade jag åt mig själv. hittade indigos fansajt.

jäkla pissväder hela tiden, ålandsvintern är tillbaka med slask, halka och blåst, vilket gör att man inte kan göra något och längtar till varmare tider men blir superdepp när man påminns om att det är ungefär två månader tills dess.

onödiga grejer att skriva om, men jag har inget att göra i väntan på att mamma ska släppa av mig hos pappa på väg efter hanna så att jag kan ta hans bil och ta mig till stallet.. klä på sig vore i och för sig inte en sådan dum idé.

vi vet förövrigt också vilken valp vi får nu. Wimsa Welizia, den busiga tiken. dyr jävel också, men det är värt det.

ångest över att hitta ett jobb till april, bortsett från helgerna då.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Det var mig ett besynnerligt namn. Och oroa dig inte över jobbet, om du är tillräckligt insatt på att skaffa ett så ska du nog lyckas få ett tror jag.

2009-01-11 @ 17:57:09
Postat av: elin

jo, jag vet, men det är ju bara kennelnamnet så:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback