klockan 02.03 och varsin karelsk pirog

det hände sig som så att jag kom på jobb klockan nio, möttes av en annan diskplockare samt kim som stirrade konstigt på mig och sade "vad gör du här, du ska ju inte jobba?" . jag menade att jo, det skulle jag, men nä, tydligen hade jag fel. så jag fick den fina äran att hänga med min finaste pojke på dinos under några timmar, relativt nyktert dock, då jag ska upp nio imorgon - och vara i körskick. plus att jag får gå med benisen på maskerad imorgon!(det är ändå lite ångest, angående pengar och så, but anyhow)
han sitter här bredvid mig i soffan nu, och är lite full men väldigt söt.


våra hjältar befinner sig nu (vid saknaden av den svettiges blogg)  hemma hos benisen och är båda lite tipsy. De har gått genom en vad man skulle kunna i folkmun kalla en transformering, ty de har suttigt  ner och kommigt i kontakt med deras själ till rytmerna av ekande tjej punk med sol öl och den lottlöse gunnar.
Nu sitter de och bejakar deras kön tillsammans med ett jätte tyst discovery pogram.
Elin den Lurvige suckar djupt och tittar benisen i ögonen...
en pinsam tystnad uppstår.
De har senare sex inehållande båda benisens gammla kramdjur och divärse klubbor i olika smaker, ni borde komma med, de e påriktigt skit kul! jag lovar.
Hejdå och god natt era Fez och pervon, ( Ja Jag syftar på dig julia.)
BEniZzEn in THA huse och Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback