fredag

okej, tack och lov för autosave. åtminstone en del hade sparats.

nu sitter jag i skolan, hickar och hostar på samma gång. på teatern provar vi kläder så det är chell och jag ska bara lyssna på bokrecensioner timmen efter. feint

det där med karonkaklänning börjar bli aktuellt också, men det känns samtidigt sjukt onödigt att slösa en stor summa pengar på en klänning jag bara kommer använda få tillfällen. å andra sidan vill jag vara fin, och å tredje sidan kommer jag vara pank större delen av den här månaden.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Klart du ska ha en Karonkaklänning my dearest x3 Pusss

2009-01-30 @ 10:18:29
Postat av: Bo

Hey Elinen, du är utmanad i mitt senaste inlägg. FIXA!

Postat av: Julia

Det går inte att kommentera inlägget därovan, men HAHAHAHHAHAHAH ni är CP!!!!!!!!! puzzzzzzzz

2009-01-31 @ 15:07:39
URL: http://juliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback