textkompetensen

jaha. nu är första delen av svenskan skriven. det känns.. faktiskt inte alls särskilt mycket. jag vet inte hur det gick heller, man blir så avdomnad i huvet efter ett tag, så när jag kom ut hade jag mest bara värdeladdade ord och ibsen på hjärnan.

min hund springer runt och gnäller, trasslar in sig i saker och försöker med våld anfalla mina fötter/ben.
igår fyllde jag 19. jag fick lite pengar, en värmedyna av benis och lite smått och gott. julia lade upp nitton bilder på sin blogg.  allt var fint, alla är så fina!

jag har inte så mycket att säga egentligen. framöver lär det mest handla om historia- och religionsplugg och ridning.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha naw :')

Postat av: Julia

haha men naw :')

2009-02-05 @ 20:54:20
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: elin

haha två ggr?

2009-02-05 @ 22:34:36
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Julia

haha ja, jag är så tankspridd. Hade glömt att jag redan skrev det en gång. Sori. Haha naw. :')

2009-02-06 @ 17:51:25
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: what

Idag är jag lite kär i dig, Elin. Jag drömde att du och jag(!?!!?!") var i strandnäs med några andra en kväll och så var det ett svart KKK-möte på gatorna. Jag hade tandskydd (sånt man har i boxning) på mig så när jag försökte prata med dem lät jag som en från sydstaterna och detta blev de såklart mycket upprörda över. Både du och jag, vita som vi är, tyckte att vi skulle dra eftersom vi var lite rädda att bli mördade. Våra svarta kompisar sade dock att det var lugnt. Men vi vågade inte så vi började springa över ängar och in i grändar och till slut kom vi till en gammal lada, som hade ett hemligt gömställe precis under taket som du och Julia (seriöst, måste sluta läsa era bloggz) hade upptäckt. Vi kröp snabbt in. Först trodde vi att vi hade blivit förföljda av negerrasisterna men det visade sig vara lugnt. Sedan började det regna och vi började pussas, trots vi var medvetna om benjamin. Best feeling ever. Du gjorde också slut med benjamin dagen efter.



när kan vi träffas igen? vi kan vara pirater på torsdag natt. anyway, fun story, rite



ps. förlåt benjamin, men det var inte mitt fel. Elin var mycket mera på.

2009-02-10 @ 15:12:35
Postat av: elin

hahahaha, det var värst! drömmar alltså va;p (jag tror att benjamins ilska undgår oss den här gången. . ?)

2009-02-11 @ 07:07:42
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback