torsdag

det finns inte mycket att säga just nu.
stiger upp rätt tidigt om morgnarna, pluggar eller rider och rider eller pluggar, får lite ont och lite kallt om rumpan. däremellan vaktar jag sköldpadda och kanin. sköldis vill inte bajsa varannan dag.
det känns i alla fall som om jag hållt på med ovanstående i en halv evighet, fast egentligen handlar det ju bara om fyra dagar(bortsett från ridningen då..)

jag har dock fixat tillbaka min kamera. de på elgiganten verkade väldigt förvirrade när jag frågade efter den, men efter några om och men visade det sig att företaget som tillverkar dem hade råkat ut för någon slags omstrukturering, så den hade inte alls blivit lagad. jag fick en ny istället, eftersom de hade dem inne nu. finfint!

jag hatar touchpad och min f-knapp. den är överkänslig och f-ar sig när jag trycker på kringliggande bokstäver, nämligen g,r(särskilt r!), d.

jag vill att benjamin ska komma hit och hänga med mig. han slutar ungefär en timme innan jag går upp imorgon bitti, och det suger lite grann.

anyhow. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback