söndag

idag har jag lyckats halka med sadel och grejer i famnen, ramlat handlöst på höften, tappat en bom på mitt pekfinger(samma som jag fick att blöda på jobb igår, på nåt vänster), gått in i en boxdörr och klämt lillfinger i densamma. fint.

nu sitter jag i mina kusiners hus, som jag "vaktar" medans de är i Thailand i två veckor. jag och benjamin chillar med ostbollar, digitala kanaler och trådlöst internet. egentligen handlar vaktandet mest om att mata kaninen och skölpaddan Sixten, samt bada Sixten för att han ska bajsa(tydligen gör inte landsköldpaddor sådant annars)varannan dag. dessutom är det en oas när det kommer till plugg inför kommande studentskrivningar, vilket kommer att prägla de närmaste veckorna. det är så enormt irriterande om det inte är knäpptyst, eller åtminstone om man inte har ett stort bord i ett rum där ingen stör en.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Det stämmer! Tystnad är heligt!

2009-02-16 @ 11:00:38
Postat av: Julia

Sounds sweet.

Hördu,

1. Jag har din HI5 bok + Passionsspelet

2. Har du anmält dig till högskoleprovet?

3. Vill du fara till Stockholm med mig someday soon ?



HOPPAS DU LÄSER DINA BLOGGKOMMENTARER :):):):)

Postat av: elin

1. ok ! vad bra, jag tänkte precis på den:)

2. nä. jag skulle, men glömde bort det och for dit på söndagen, men det var stängt. har du?

3. sure thing, jag är rätt pank, men what the hell.

2009-02-16 @ 17:46:45
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo. Jag tror jag har gjort det i alla fall, jag lade den i en postlåda fast det var stängt, hehe.

okay ! Härligt, vi kanske borde styra upp en dejt.

2009-02-16 @ 19:44:33
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: elin

å fan, jag hittade ingen postlåda. blind gal

det borde vi definitivt. jag har min kamera nu, så vi kan ta massa my baby bilder!

2009-02-16 @ 21:39:58
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback