pics

tänkte ladda upp lite bilder medan jag väntar på att min groggiga katt ska vakna upp.
från när benjamin och jag åkte till stockholm och uppsala i ett par dagar.
hos sandra och nasse i stockholm spelade vi Illuminati och Riket. jag vann båda två, fast jag inte riktigt hängde med i Illuminati!
sen for vi till uppsala. där fikade vi med julia på ett mysigt kafé. mysljus!
en suddig benjamin myste också,såklart
mer mys
hos mendes i flogsta. fortfarande mysljus. vi åt spaghetti och köttfärssås.
julia åkte hem samtidigt som oss. hon åt smarties på båten, varje gång jag ser en av bilderna på henne och Smarties blir jag lite helvetes sugen på sådana.
benjamin håller koll, klart slut

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar mysljus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback