lately

öhm, ja jag har ju inte varit särskilt aktiv på bloggfronten. det beror nog mest på att jag försöker ha tid med lite liv och dylikt mellan allt jobbande på dagis och indigo och hästande(på sistone har jag, vid tillfällen då jag är hemma, somnat i soffan ca kl 22). plus att jag knappt är inne på internet längre, om man jämför med förut.

här kommer i alla fall lite bilder på blandande tillfällen.


vi var på fest i malatesta för någon vecka sedan. det var skoj och benjamin råkade häva ut mitt rödvin på min klänning(men det gick bort i tvätten!)


vi firade vår ettårsdag med en picknick och promenad på vårdö. senare på kvällen började vi båda må illa, först benjamin och sen jag ett par timmar senare. spydde också. dumma euroshopper-köttbullar.


vi(Benjamin) försökte göra upp en eld för att grilla korv, men allt var så fuktigt och vi kom på att vi nog var rätt mätta så när det inte funkade gav vi upp, belåtna ändå


min hund gillade krokusarna här en dag.


på båtnabben var det fint.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha va alltså köttbullarna !? Hämskt. Verrrrry romantic ;);)

Ikväll tänker jag ringa dig

2009-04-13 @ 13:06:56
Postat av: Anonym

Nog för att en nyvaken Benjamin är söt, men jag började tröttna på att alltid se den bilden det först jag gör när jag smyger in på din blogg. Vi måste umgås någon dag när du tycker att du har tid. Imorgon i skolan ska jag fixa dina byxor. <3 Puss

2009-04-13 @ 14:50:38
Postat av: Anonym

/Hanne

2009-04-13 @ 14:51:15
Postat av: elin

joooo:D haha, men jag har inte tänkt på att blogga helt enkelt. en aningen döende trend kanske. klart jag har tid för dig !:) snel hest<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback