torsdag

benjamin har lagt upp en skir, vit gardin från indiska över sängen, tillsammans med min lampa som är lång med en ljusslinga i, för att skapa en fin himmelssäng-feeling. för att han ska jobba natt och jag ska ha det mysigt sa han(han är bäst) . vi är väldigt sambo och sover sällan isär. men, jag tror att vi kanske håller på att bli sambo på riktigt nu. bo på enbart ett ställe och så. det känns jävligt fint! och det är kul, för jag har så mycket idéer angående färger och saker, trots att det är en hyreslägenhet. trots att en flytt till hösten är möjlig och trots att jag är pank.

dessutom är jag skitdålig på att säga nej. jag har ännu inte lyckats få tummen ur arslet och sagt att jag inte vill jobba helgerna jag skrivit upp mig på. istället jobbade jag påsken och nu ska jag jobba den här helgen också. men sen, nästa helg tänker jag bara inte jobba. nästa vecka är också min sista vecka på dagis. jag vill inte alls sluta, jag har jättekul och trivs super där så jag känner mig lite nere över det.

Kommentarer
Postat av: Ida

Elin, du MÅSTE lära dej säga nej. Du måste bara gör d. Kanske d känns jobbigt, men i slut ändan e d endå du som mår bäst av d. =)

Nice, att ni börjar va sambos =)

Kramen!

Postat av: Hanne

Vad mysigt. <3 Jag tycker du ska bo närmare mig. <3

2009-04-17 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback