start wearing purple

häromdagen när jag satt och invigde dinos uteservering kvällstid med sandra kom en full snubbe vid namn krister fram till oss. han presenterade sig, upprepade sitt namn flera gånger och skakade hand med sandra. han ville låna cigg av henne, men fick inte riktigt fram orden:
- får jag boffa lite öl av dig?

ja, det handlade om cigaretter i vilket fall. sen fick vi höra om hans kärleksliv och att han hade två döttrar, trodde han. därefter anklagade han oss för att vara kaxiga(fan vad ni är kaxiga!vad har jag gjort för fel?!) trots att sandra hade lånat honom cigg och varit hur trevlig som helst och jag knappt sagt ett ord. sen gick han in. nästa gång han kom ut hade han en låda Carlsberg med sig som han glatt öppnade och delade ut varsin burk, varpå han gick därifrån.

det är hur varmt och fint som helst ute dessutom! jag blir glad, trots att jag ska jobba ikväll. men innan det har jag inget särskilt som ska göras(stallet är fixat redan) och jag är inte heller särskilt trött fast jag jobbade igår kväll och det var fullbokat på sushin och jag var otroligt seg i huvudet, för jag fick gå hem vid ett när det hade lugnat sig. benjamin sa att han skulle kunna pussa kim för det. sötnos.
 så idag tänker jag bara umgås med honom och övriga trevliga människor och vara ute i solen.glass och kaffe med mamma har jag redan avverkat, och jag kan säga att det satt jävligt fint.

jag har fått dagisvikariatet förlängt in i maj, så jag har jobb än så länge i alla fall. igår var det en liten tjej som sträckte ut armarna och sa Kraaaam! och sen kramade hon mig. dagen innan var det en kille som råkade bita sig själv i fingret när han åt smörgås.

Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha, bita sig i fingret. <3 Vi borde sitta på Dino's terass en vacker dag också. Puss. <3

2009-04-26 @ 08:54:30
Postat av: Julia

haha ååh du är rolig. Mer blogg, elin. HAR DU TID FÖR STRANDNÄS TOUR PÅ ONSDAG ELLER

Postat av: elin

bullen: haha:) jo, det borde jag ha! STRANDNÄS TOUR WILL DO



Hanne: haaha, jag vet, det var en som gick in i ett träd en dag också;p terrass låter som en ypperligt bra idé tycker jag!

2009-04-26 @ 14:20:17
URL: http://ojenkines.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra ! Dock kan jag först efter kl 20 eftersom jag har bilskola. Men vi ringerrrrr

2009-04-27 @ 16:54:23
Postat av: Julia

haha, det där var jag, bullen. Kukblogg

2009-04-27 @ 16:55:30
URL: http://juliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback