fredag

idag:

  • 07.58: benjamin kommer hem från jobb. jag vaknar, två minuter innan väckarklockan ska ringa
  • 09.00-16.00 jobb på dagis
  • cyklar hem, pussar på winnie, cyklar till benjamin
  • anländer 16.25 till scheffersgränd
  • 16.50: vi far till stan för att köpa present åt zacki
  • 17.20: hämtar ett gäng tolvåringar och kör dem(jag åker) till godby simhall
  • 18.00 till godby grillen, köper mat och förfasas över skrikiga godby-fjortisar
  • vidare till stallet, promenad med hästarna
  • 19.20 tillbaka i Godby. tror att vi ska få mat på födelsedagskalaset men de stackars pojkarna har bara fått tre sketna små korvar inlindade i smördeg(korv med bröd beställt). vi får en. på bordet står godby-wirrans version av marängsviss - marängbotten med lite chokladsås på. till Godby grillen på besök igen, hämtar ett gäng korvar
  • 20.10: känner mig småstressad och har börjat frysa en massa.det bär av hemåt med tidigare nämnda tolvåringar
  • 20.30: tillbaka på scheffersgränd. börjar leta efter jobbskjortan
  • 20:38: spyr på toan, ringer indigo och känner mig taskig.
fin dag idag.

Kommentarer
Postat av: Hanne

HUJ, men gulle, har du fått magsår eller någonting? Du spyr ju en massa hela tiden, verkar det som. Ta det lite lugnt, kvinna! <3 Puss

2009-04-18 @ 02:30:50
Postat av: elin

eller så var det godby grillen:O nä, men jag har tänkt på det. fast jag stannade ju faktiskt hemma igår och somnade kl tolv:D

Postat av: Hanne

Ja skulle du inte ha gjort det skulle jag ha släpat hem dig från Indigo och skällt ut din arbetsgivare. D< Puss <3

2009-04-18 @ 09:27:41
Postat av: Julia

Ja faktiskt, spyr du inte lite väl ofta min vän ?

2009-04-18 @ 11:48:02
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: Benis

Jag håller med Hanne! ja iof spry du vl inte sååå ofta men ändå oftare än typ jag!

2009-04-22 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback