måndag

jag har varit sjukt trött idag. först höll jag på att somna konstant på ryskan och sen hade jag tänkt läsa klart "Aniara" till bokrecensionen imorgon under håltimmarna. gick upp till sofforna vid auditoriet, kurade ihop mig till en boll(det var kallt), tog fram boken och gjorde mig redo att börja läsa. två sidor senare sov jag. vaknade igen när julia kom, upptäckte att jag fortfarande hade en halstablett i munnen( var hungrig, hade inte hunnit/orkat äta frukost) som jag smackade/sög på samt att det satt en kille i den andra soffan och gjorde någon läxa.julia skrattade åt mig.





todmüde på starbucks i berlin. ignorera mina uppspärrade näsborrar.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA jag blev så förvånad när du låg där och sov med random kille ur årskurs 1.

Postat av: Julia

Ok, kanske inte sov MED

2008-10-27 @ 18:15:03
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: elin

HAHAHA nej sov MED gjorde jag verkligen inte..

2008-10-28 @ 13:39:03
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback