fotografsex

åhh, jag är så opepp för plugg. i vanliga fall brukar jag vara stressad vid den här tiden och försöka läsa så mycket jag bara kan. åtminstone när det gäller ämnet historia. men den här gången verkar det som om min hjärna inte fått det inpräntat att det faktiskt är imorgon det är prov. jag är lugn. jag är cool. jag kan inte heller så mycket(eller inte tillräckligt). det är bara att vänta på paniken.(hårda bud) tur att det finns några timmar på morgonkvisten också. skulle jag orka skulle jag alltid välja att göra läxor och läsa på prov på morgonen. det känns ju dock lite överambitiöst att stiga upp fem-sex när man är tillräckligt trött klockan sju..

benjamin har förövrigt gått och blivit havande:
fotografsex.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHH SEXFOTOGRAF


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback