eine grosse


None

okej, det är bra att vi spenderar delar av var dyrbara restid att internetta. men i alla fall.
idag har vi turistat; sett delar av berlinmuren, varit pa checkpoint charlie museét, förvirrat oss i tunnelbaneförbindelserna och färdats med en alldeles för trang dubbeldäckare. utöver det har jag varit lite halvskakis, försökt ignorera det men trots det spytt pa ett övergangsställe, och i och med det förbannat min mage. men nu mar jag bra. prima ballerina serru. man maste ju göra det som göras skall - göra resan minnesvärd. ifall den inte skulle bli det liksom..

vet inte vad som följer härnäst. kanske en drink of the day i baren; bacardi black, cola. eller erotik museum

tchüs(kyss!)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kommer aldrig glömma när du spydde i övergangsstället :')

2008-10-16 @ 19:18:14
Postat av: Hanne

Erotik museum. Det låter alldeles enastående.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback