berlin baby

nu är bullen och jag i berlin. köpt internet för tjugo minuter för blott en euro. sjukt billigt!
vi har rest hela dagen. fran mariehamn till stockholm, till wien och slutligen till berlin. ätit pa ett ställe vid namn Noah's, skitbilligt för att vara fint och mysigt, med infravärme som gjorde att man kunde sitta utomhus. hotellet vi bor pa kryllar av ungdomar.mer ett hostel egentligen, med bar som inte verkar sa respektabel, men det är väl spriten som räknas. hehe.  vi är tre personer och bor i ett rum med sex bäddar. plenty att välja pa. det är mycket lustigt att skriva eftersom tangenterna inte riktigt stämmer överens med vad man är van vid.

7.55 min kvar av min internettid. har inte sa mücket att säga. coldplay har spelats hela dagen i princip. benjamin fick komma hem fran sjukhuset idag. jag saknar dig!

jahapp. hej da da.
see you later alligator
vi bor precis ovanpa ett erotik museum. bra för mitt projekt om porr i vardagen

Kommentarer
Postat av: Julia

BILLIGT I BERLIN

2008-10-16 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback