prague

nu har benjamin och jag bokat resan till prag över nyår! eller nästan helt och hållet i alla fall, flygresan väntar vi med tills lönen kommer. huvudsaken var att hitta någonstans att bo, vilket först verkade både svårt och dyrt eftersom det är toppsäsong då. slutsumman hamnade ändå på ca 320 euro per skalle för både hotell och flyg. julklapparna får bli billiga i år bara.

min mamma går omkring och säger att hon sätter sitt huvud i pant på att jag har hennes gråa luvtröja någonstans. det har jag inte. har inte sett den på evigheter, men hon påstår ändå att jag var den sista att använda den. i så fall borde den rimligtvis vara hemma någonstans eftersom den är så stor, grå och sunkig att jag inte skulle ha den på mig någon annanstans. .

åh, och idag såg jag en varghund i strandnäs!! den liknade på allis och var jättestor. det här är big news eftersom allis förut var enda irländska varghunden på åland. när jag berättade detta för mamma sa hon:
- men vem var det som hade den då?
- vet inte.
- men stannade du inte??
- nä,jag körde bil ju.
- jamen, låter du det hindra dig??!

kan tillägga att benjamin hoppade högt när jag tog tag i hans arm, klämde hårt och gav ifrån mig konstiga ljud vid synen av hunden.

NoneNoneNone


Kommentarer
Postat av: Julia

åååh fan vad kul med Prag ! Bra att det ordnade sig

Postat av: Hanne

Nämen snutteee. Vilken underbar voffsing. <3

2008-11-20 @ 19:53:07
URL: http://lustifik.blogspot.com
Postat av: Benis

DE VA VID KLINTENS DIN LURV! :D

Puss snuttis sånu fick duen puss...

2008-11-20 @ 22:08:51
URL: http://fotografsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback