peanutbutter jellytime peanutbutter jellytime peanutbutterjellytime

"nu ska jag blogga" sade jag, och vips. nu bloggar jag.

klar, finito,done med debattartikeln och det är ljuvligt. det gick trögt att skriva, men jag lyckades få ihop tillräckligt många ord. det är synd, blir sur sen om det går dåligt, men just nu så bryr jag mig inte ett jota, som någon finlandssvensk skulle säga. är bara glad att hela provperioden är över.

igår då? då höll jag på krypa ur skinnet av tristess efter att ha varit hemma lite över en timme. lustigt, inte sant. när man inte har tid vill man vara fri för att ha tid för att göra vad som helst och ingenting, men när man plötsligt är det blir man lamslagen, rastlös och uttråkad.
hursomhelst, jag fikade med min kära pojkvän(det är synd, jag skulle skriva i feminin form - han har ju trots allt långt,blont hår - om det fungerade, men eftersom vi lever i ett lite mer jämställt samhälle är det numera ingen skillnad. så länge man inte använder feminine då, då syftar man definitivt på någon av det manliga könet) och några sköna människor till. käkade, fick tråkigt igen. for ut till mattsons i godby och handlade te, sylt och jordnötssmör. drack te på indigo, for hem till benjamin. där var det family guy och "peanutbutter jellytime". rastlös igen. gick ut på promenad.

idag då?vaknade klockan 06.16. vaknade igen klockan 08.04 av att julia väckte mig. skulle ha varit hos henne åtta prick. det var ett väldigt förvirrat ögonblick. hade svårt att veta vad som var fram och vad som var bak, hur jag skulle hitta ut från sovrummet och hur jag skulle svara i telefon. minns att jag svor. av pålitliga källor(julia) svor jag i telefonen; "heeeelveeeteee". tydligen hade jag svarat då. for till skolan, skrev debattartikeln. nu har jag lite tid över att spilla tills vi får ut religionsproven. därav det antagligen längsta inlägget på år och dar för min del.
ikväll ska benis och jag ut och äta. troligtvis i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Julia

"heeeelvetteeee, tuut tuutut...."



Gjorde min morgon HAHAHA

Postat av: elin

glad att stå till tjänst!

2008-11-07 @ 15:20:49
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback