onsdag, inte ond dag

igår sög. jag vaknade kvart i åtta, förblev trött, yr hela dagen och på pilatespasset började jag skaka vid första övningen.

idag är det nya tag. jag är stolt över mig själv som inte ens höll på att somna på de första timmarna, och nu är det på snudd omöjligt eftersom jag har teater. det är kul! känner att det går bra och att jag är glad idag. den enda störande variabeln är vädret. ålandsvädret höst vinter, ligger på nollan, är grått, blåser och snön håller på slaskar bort. det går inte att rida då, när de inte är broddade än.

och jag drack faktiskt vitaminbrustablett imorse.

Kommentarer
Postat av: Julia

Postat av: Julia

Jag är också stolt över dig :)

2008-11-26 @ 10:18:12
URL: http://juliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback