bhhöööööööggg

uppenbarligen har lägenhetshusen på scheffersgränd ytterdörrarna låsta på söndagar. det suger kuk. det var meningen att benjamin och jag skulle fara på picknick efter att jag varit i stallet. eftersom ljudet på hans telefon inte fungerar och han inte visste var han hade den(som vanligt) hade jag tänkt fara dit direkt och knacka på. men det är ju lite svårt att göra det när man inte ens kommer in genom ytterdörren. så jag ringde några gånger i hopp om att telefonen trots allt skulle kunna lokaliseras, men förgäves. jaja, i något skede lär han väl börja fundera på vad som dröjer så och leta.. förutsatt att han inte somnat eller något. vad är det för b-hus som inte har ytterdörrarna öppna på söndagar??

ringringringringringringringring
för sen blir det mörkt och så måste jag läsa religon

Kommentarer
Postat av: Hanne

Gah, det där gjorde mig irriterad. Jag kan känna din irritation flöda genom texten.

2008-11-04 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback