benisen!titta, jag bloggar

okej, det här är till benis.
förlåt för att jag väckte dig inatt när du just hade somnat bara för att jag tyckte att du såg bekymrad ut. det slog mig imorse att jag antagligen inte ens var vaken själv utan snarare hade drömt att du såg bekymrad ut. kunde ju ändå inte se något i mörkret liksom. kan trösta dig med att jag somnade i en av lusses soffor tidigare på håltimmen, drömde helt sjuka grejer(min granne och hennes kompis kom glatt skuttandes i orangea bikinis i samma korridor som vi satt i. och något med kexchoklad t.ex) och var på vippen att börja prata i sömnen. jag sade "På!" och sen vaknade jag. tilläggas bör att det är en soffa som folk passerar jämt och ständigt.
och jo, om du läser det här innan jag hinner ringa dig får du hämta mig när jag slutar(halvtvå). har jetemycket skoskav.
puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltså helt underbart :')

2008-11-18 @ 10:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback