varmt

alltså. samma grej som igår hände mig imorse. jag vaknade, körde bilen till pappa, drack kaffe med benjamin hos benjamin varpå han for på jobb och jag somnade framför mtv. sen skulle han komma på kaffepaus och ha med sig smörgås. tror ni inte att jag drömde om att jag satte på kaffebryggaren och att han hade massvis med långa brödlängder med sig? självklart. jag kanske börjar bli synsk(angående saker jag vet att ska hända??). eller nervös över saker man inte har någon anledning att vara nervös över?(eftersom drömmarna oftast är oroliga)knasigt.

i övrigt är det lite sjuhelvetiskt varmt utomhus idag. jag har roat mig med att köpa födelsedagspresenter på stan, gett födelsedagspresenten åt malin(hon fyller 18!grattis!!), lunchat med benjamin(ingen god lunch dock, konstigt kryddade majskolvar), solat hemma och simmat med julls. nu käkar jag middag(yoghurt, två smörgåsar och vatten - ambitiöst) och ska dra på jobb om ungefär en halvtimma.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Sounds like, LE MYS. 8D Allt som fattas är jag som sitter på stranden och stickar medan ni simmar. Snacka om att drömma om bättre tider, liksom. Vinter och så, haha.

Postat av: Julia

Vad fin bild du har förresten

2008-07-04 @ 19:34:26
URL: http://juliavictoria.blogg.se/
Postat av: elin

hannele; haha ja, gissa om du chockade mig med att fråga vad för färg jag ville ha på garnet;p



tack jullsi!

2008-07-05 @ 03:38:54
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback