your biggest fan


åh det var så fint väder ute idag. ni vet den där känslan man får i maggropen när man sätter sig på en gunga med långa snören och tar sats, far iväg första gången? så kände jag. det är synd att den känslan försvinner efter första gungningen. så skulle jag vilja känna jämt. som ett litet lyckobubbel i magen, ett evighets lyckobubbel istället för detta kortvariga.
gungor är bra i övrigt. upptäckte hur ouppskattad den vi har på gården egentligen är. kanske för att den har korta snören och sitter fast i ett träd som sommartid isolerar helt med sina löv. och för att man krokusarna som växer under vårtid. det torde ju dock inte ha något att göra med uppskattning.
sent nyårslöfte: gunga mer.

hanna fyller år idag, grattis på henne!

image184




en parentes( jag blir tokig av att inte höra något från nordjobb. jag vill ha ett jobb nununu. jag vill fara bort nununu. jag har redan skapat en bild i huvudet av hur det kanske kan bli. island.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback