about the state of the world today, sit down, enjoy the show

jag borde bara få ligga stilla just nu. sova egentligen. av den enkla anledningen att jag högst antagligen kommer att skada mig. bara idag har jag ramlat på gödselstacken(det var halt! ! komiskt dock) , slagit diverse kroppsdelar i diverse saker(skåp, byråer, bord, dörramar) samt bitit mig i tungan. häromdagen steg hästen på min fot, och jag stiger själv på den alla dagar. aj. kan inte prata normalt heller. lider möjligtvis av en tillfällig sjukdom som medför detta samt ger mig spasmer, synonymt med vad vi kallar Stigauppsjupåensöndag.

idag när jag kom från stallet var jag skitig, lerig om fötterna ända in på fötterna. på huden vill säga. trots kängor och dubbla par sockor(om man hade ett par hela skor, kanske..). jag har fortfarande skit på tånagelbanden. like it dirty.

jag vill fara till etnografiska museét i stockholm. party party. tror det blir svårt att få någon med mig,tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback