23.12

en rolig grej som just hände var att jag fick ett brev av min pappas schweiziska småkusin(tror det är små + - ). det innehöll En god jul och Gott nytt år-hälsning samt hans bands senaste skiva. det är rätt kul tycker jag, för jag har deras första skiva också, men den fick jag av min faster. och jag har inte träffat honom många gånger på senare år heller, senast var förra sommaren tror jag. men det är sådant man blir glad av! oväntade, fina grejer.



prekmurski kavbojci
"Prekmurski Kavbojci stehen für balkanisierte Tanzmusik, türkischen Spaghetti-Western und herzerwärmende Vodkaromantik..."

Kommentarer
Postat av: Hanne

Nej vad mysigt. <3 :]

2008-12-23 @ 13:45:59
Postat av: Julia

OMG !!!!!!!!!!!! Jag vill sååå ha deras förra skiva alltså. For real. Fast det vet du ju. Vi måste fixa det nån dag !

Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-23 @ 14:38:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback