fuck me i'm famous

det finns ett dagis som jag ofta rider förbi i jomala. varje gång ungarna är ute blir de helt lyriska, pekar, vinkar och rusar mot staketet vilket oftast resulterar i att hästarna stirrar förskräckt och hoppar åt sidan. igår när jag kom skrittandes på phoenix var inget undantag.

- titta, titta en häst!(springer, pekar)
- en häst en häst!
- nej förresten hörni, det kanske är en hund! hörrni, det är nog en hund!
- (viskar)neeej, du får fråga..
-är det en häst eller en hund?
- det ser ut som en plasthäst tycker jag.

jo, ibland är det svårt att se skillnad på en hund och en häst.


idag har jag stigit upp nio, gått i skolan en timme, ridit två hästar, julklappsshoppat samt varit och käkat indigoburgare med benisen. ett glas vin("a red"!) och en halverad efterätt senare hängde vi på dinos över en julöl, varpå benjamin haltandes och jag rullandes styrde kosan mot  scheffersgränd. sedan dess(halvelva cirkus) har vi suttit på våra rumpor framför varsin dator, klurat på en kort bartenderutbildning i spanien för junimånad. väldigt romantiskt.

imorgon är jag ledig, fast det känns som om jag har tusen saker att ta itu med(diverse klappar som ska lagas..hästar som ska ridas, etc). men först ska jag banne mig sova tills jag vaknar, dricka te och äta pirkkas knäckesmörgås med lördagskorv.


Kommentarer
Postat av: Julia

Är det ett dagis för cp-barn ?

Postat av: elin

nej, för vanliga barn

2008-12-18 @ 00:20:42
URL: http://ojenkines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback