tidvis

benjamin ligger hemma och är jättebakfull. det är tråkigt tycker jag, för jag har typ inte sett honom på hela helgen.inte så att det räknas i alla fall. jag har dock ingen lust att bara sitta och glo, känner mig pigg och produktiv. nästan. på det planet att jag har motionerat två hästar, vill gå på promenad(men ingen vill gå med), vara social eller dylikt. vad man sen måste göra är en annan sak. känner mig inte motiverad att ta itu med essän om "skönlitteraturens guide till främmande länder" än. istället lyssnar jag på winnerbäck(det är december..)och funderar jag på att baka kakor, vilket jag av någon underlig anledning velat göra hela veckan. sen i onsdags har jag sett mina fingar peta sylt i ljusa små kakor framför mig.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Söta kakor behöver inte baka kakor!

2008-12-14 @ 16:27:55
Postat av: elin

haha, aww:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback