lucia

igår, på jobb var min lågstadiebibliotekarie där och åt. lustigt nog kommer hon alltid ihåg mig och frågar hur det är etc. just igår pratade hon lite nostalgiskt om att jag var hennes första lucia. jag fattar inte att hon minns och känner igen mig fortfarande, med tanke på att jag tror att hon bara var bibliotekarie där när vi 90:or gick i sexan.

annars bar folk disk åt mig, kramades och sade att de skulle komma tillbaka nästa helg bara för att jag var så fin, och att jag inte fick gå och förfula mig under veckan. tja, det är ju trevligt att höra.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men hon var ju för jävla skön !

Postat av: Hanne

Nämeeen. Jag vill ha ditt jobb. Tänk vilken ego-boost!

2008-12-14 @ 10:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback