its all about bb...

Julia säger:
Jag trodde ju att han skulle vara med på film
Elin säger:
jaaa, men han visste inte om att han var med förrän hans mamma sa det idag och man tycker ju att han borde vara medveten om att de intervjuat honom i teve.. dock ska han vara med i tidningen här snart. nyan. de gjorde en Follow up och tvingade honom att poetiskt titta ut över hamnen..
Julia säger:
HAHAHAHAHHA VA
Julia säger:
Fan vad jag ser fram emot det
Julia säger:
BEnjie är kändis
Elin säger:
jag vet hehehehe
Elin säger:
ska skaffa en tshirt som det står "My boyfriend is famous so fuck off"
Julia säger:
Ja !
Julia säger:
Och han kan skaffa en som det står "Fuck me I'm famous"

Kommentarer
Postat av: Hanne

Då kan jag skaffa en som det står "Fuck me, my friend's boyfriend is famous", bara för att, liksom.

2008-12-18 @ 09:30:30
Postat av: elin

be my guest!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback