crazy in the coconut

hänt i veckan:
- regn
- regn
- drack glögg i söndags, lutade mig bakåt och hörde ett Psssstttchh. kom på att man kanske inte ska sätta håret i adventsljusstaken
- regn
-skulle koka kaffe hos benjamin i morse, måste lyfta på kranen för att få ner pannan för att kunna fylla den med vatten, rätt vad det var så höll jag kranen i ena handen och vattnet forsade ut över hela diskbänken ur den andra delen
- drömde om en sovsal och ett djur som jag hittade på. det log och var kamelfärgat med ett horn mitt på huvet.
-stall

idag: skola, stall, pilates, hänging with BB

händer resten av veckan:
- onsdag: skola, stall, jobb
- torsdag: skola, (stall), jobb
- fredag: skola,stall, jobb
- lördag: stall, pussas med b, jobb
- söndag: inga planer. läxor. sova. stall

Kommentarer
Postat av: Benis

Vi är bässt på hängning XD

Postat av: Hanne

Åh, så mycket jobb. :[

2008-12-03 @ 18:59:35
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback