theeh

till julia, som tycker det är roligt:
hans tatuering var ett brustet hjärta.


alltså. av ett misstag har jag hamnat på att assistera ann-sofie vid gymnastikträning av tolvåringar(kommer bergis att bryta någons nacke). ända fram till vårterminens slut. av ett misstag var det ja. idag ringde hon för att meddela att hon hade ett så kallat "mission" till mig; jag ska nu fixa musiken till en koreografi som hon ska göra(för att hon är så himla dålig på musik). frågade varför inte hennes kille kunde hjälpa henne, men han hade tydligen bara skrattat och sagt att han inte lyssnade på schlager.
okej. jag lyssnar inte heller på schlager. inte det minsta.
så nu ska jag fixa musiken till en gympauppvisning på ca två minuter. låter inte svårt kanske, men jag har långt ifrån något passande i mitt bibliotek.

Kommentarer
Postat av: julia

aaaaaaaaaaaaaaahahahhaah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback