måndagsmat

jag och hanna upplevde nyss höjden av fräckhet hos serveringspersonalen på fantasia.
vi står där och håller som bäst på att betala, när kassatanten plötsligt börjar vifta frenetiskt med händerna och säger med bister min och trumpen stämma Det är någon som har alldeles för mycket parfym på sig här. Rynkar på näsan, stirrar på hanna. Kan du ta det här, det luktar för mycket parfym, säger hon åt en tjej, varpå hon går därifrån, fortfarande med händerna flaxande.

ursäkta, men tror du det där klassas som bra service? att det lockar folk? att de vill komma tillbaka?

Kommentarer
Postat av: julia

VAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAH VILKEN KÄRRING !

Postat av: hännä

koom heeeeeeeeeeeeeeeeem! miss you redan ju!

2008-04-24 @ 19:49:20
Postat av: julia

Ja, jag vill också att du ska komma heeeeeeeeeeeem !

2008-04-28 @ 17:21:15
URL: http://juliavictoria.blogg.se
Postat av: elin

aawwweee nu är jag heeeemaaaa

2008-04-29 @ 13:35:19
URL: http://ojenkines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback