arseltulpan

min haka har fått tix. ett minimalt område rycker till en tio gånger med jämna mellanrum - pick, pick,pick.. pick,pick,pick.
det känns som om läpparna också rör sig på grund av det, och det värsta är att det syns. jättetydligt.
eftersom det handlar om muskelspänningar har jag hört att man medvetet ska försöka slappna av, och sen ska det sluta. jag har försökt, men det funkar inte.

idag cyklade jag och julls till strandnäs. årlig grej, mycket på grund av att julia inte känner till strandnäs överhuvudtaget. "alltså shit, elin, det är seriöst som en helt ny stad!" och "hihihi, på den här gatan har jag ALDRIG gått" är vanliga. det är kul. en annan orsak är att det är väldigt umgängesvänligt att cykla omkring. eller sångvänligt om man tittar på dagens fall.
gungor + in the ghetto= sant
cykel+basröst(främst julias)+två rökare+Can't help falling in love with you=sant

jag vet förövrigt inte varför vi bara sjöng elvis.


Kommentarer
Postat av: julia

HAHA ! För Elvis är bäst !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback