alright stop, collaborate and listen

idag har jag skrivit mitt första prov i provperioden. och jag är glad, för det är vår - jag måste också, alla andra har redan gjort det - och kanske provperioden kommer att störa mycket nästa vecka men det gör inte något nu för jag är glad och har inget prov imorgon och teaterhistorian gick bra. sen provet skrevs har jag ätit lunch, druckit kaffe i min ensamhet(det var trevligt sällskap) samt spelat lite bob dylan på gitarren. det lät för jävligt, men vad gör det? undrar om det blir en gitarrperiod nu. .

jag längtar tills slutet av april då jag ska fara till england. och så vill jag meddela att nu när april har anlänt borde svar från island komma i vilken sekund som helst, minut som helst, dag som helst. kom igen nu va.

image191

igår använde jag min sista brännskiva till att bränna en, om sanningen ska fram, rätt dålig skiva med b.la techno. idag har jag lyssnat på den. sjungit med i Ice ice baby. alla gillar ju Ice ice baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback